امروز 8 اردیبهشت 1403 22:17

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 8 اردیبهشت 1403 22:17

راهنمای تصویری اپلیکیشن صنعتی تموک

حتماً تا کنون با ویژگی‌ های رایگان در اپلیکیشن صنعتی تموک آشنا شده اید. میتوانید این امکانات رایگان را در مقاله های آشنایی با سامانه تأمین مواد و کالا و نحوه پیشرفت بیزینس ها در تموک مطالعه نمایید. در ادامه قصد داریم با راهنمای تصویری، نحوه استفاده از این خدمات در تموک را برای شما شرح دهیم. با معرفی محصولات و خدمات خود در این سامانه، مشتریان هدف را پیدا کرده و فروش خود را افزایش دهید. با راهنمای جامع تموک با ما همراه باشید.

آشنایی با صفحه ی اصلی اپلیکیشن

در این صفحه محصولات و خدمات مطابق با سابقه جستجوی شما نمایش داده میشوند. در میان محصولات بنر های تبلیغاتی نیز در ارتباط با دسته بندی ها نمایش داده میشوند. در سمت راست منو های اصلی وب سایت و در سمت چپ بروزترین اطلاعات ارز و میزان افزایش و کاهش نرخ بازار نمایش داده میشود.

 

مشاهده همه ی خدمات رایگان در اپلیکیشن صنعتی تموک

در صفحه ی اصلی وب سایت و کلیک بر روی علامت + میتوانید همه ی خدمات رایگان را مشاهده کنید. این خدمات شامل عرضه و تقاضا، ایجاد پست، بستن قرارداد تجاری، تبلیغات و رپورتاژ آگهی میشوند.

 

ثبت نام آسان در تموک برای دسترسی به امکانات

با ثبت نام در تموک شما هم به زنجیر عرضه و تقاضا صنعت گران بپیوندید. برای اینکار مطابق تصویر بالا بر روی اولین آیکون کلیک کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید. در این قسمت میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را تکمیل کنید.

 

نحوه ایجاد عرضه و تقاضا محصولات و خدمات

بعد از ثبت نام و تکمیل اطلاعات میتوانید به راحتی وارد منو عرضه و تقاضا شوید. در این صفحه عنوان عرضه یا تقاضا و دسته بندی از قسمت های ضروری برای ایجاد عرضه و تقاضا هستند. شما همچنین میتوانید تصویر، اعتبار انقضا و اطلاعات دقیق تر مربوط به عرضه یا تقاضا را وارد کنید. پس از زدن کلمه ی ثبت تقاضا و تأیید توسط سامانه، تقاضای شما در تموک در دسترس خواهد بود.

ارسال و درخواست پیش فاکتور

شما به عنوان تقاضا دهنده یا عرضه کننده میتوانید بر روی یکی از محصولاتی که در اپلیکیشن صنعتی تموک عرضه می‌شود کلیک کرده و نسبت به درخواست و ارسال پیش فاکتور اقدام کنید.

در مرحله بعد میتوانید تعداد دقیق درخواست، نوع دسته بندی و توضیحات مربوط به محصول را مشخص کرده و همچنین اعتبار و نحوه پرداخت را تعیین نمایید. در صورتی که تمایل به درخواست فاکتور رسمی از عرضه کننده دارید، گزینه صدور پیش فاکتور رسمی را انتخاب کنید. میتوانید شماره تماس موردنظر خود را برای درخواست پیش فاکتور وارد کنید.

پس از ارسال، درخواست شما به عرضه کننده اطلاع رسانی شده و آن‌ها میتوانند درخواست پیش فاکتور را رد کرده یا گفتگو را با شما آغاز کنند. در فهرست مراودات از قسمت پروفایل میتوانید پیش فاکتور ارسالی خود را مشاهده و از پیام های ارسالی عرضه کننده مطلع شوید.

از قسمت گفتگو در این قسمت میتوانید هر زمانی که تمایل داشتید با عرضه کننده در تماس باشید. نکته ی قابل توجه اجازه دسترسی اعلان ها در مرورگر است. پس از نمایان شدن پنجره زیر، Allow را زده تا از اعلان های جدید عرضه کننده با خبر شوید.

در صورتی که عرضه کننده هستید و با توجه به مشخصات پیش فاکتور ارائه شده توسط تقاضا دهنده تمایل به تأ‌یید آن را دارید بر روی صدور پیش فاکتور زده و در این قسمت اطلاعات مربوط به قیمت و مقدار کالا را تکمیل کنید.

پس از درج و تایید اطلاعات ، پیش فاکتور به وضعیت آماده برای ارسال میرود. حال میتوانید با زدن دکمه قرمز رنگ ارسال پیش فاکتور، آن را به تقاضا دهنده موردنظر ارسال کنید.

 

درصورتیکه تقاضای پیش فاکتور برای شما ارسال گردد تعداد آن‌ها بر روی منوی مراودات نمایش داده میشود.

بر روی صفحه زمانیکه بر روی نام کاربری متقاضی کلیک کنید میتوانید تعداد درخواست های ارسالی ( با کلمات قرمز ) نمایش داده میشوند.

نحوه ایجاد پست در تموک

قبلاً با کاربر و تأثیر پست ها در افزایش بازدید محصولات و خدمات آشنا شدیم. از منو اصلی + ثبت پست را انتخاب کرده و عنوان موردنظر را به همراه متن پست وارد کنید. دقت کنید که برای حداکثر بازدهی، محتوای شما می بایست قواعد سئو را رعایت کرده باشد.

 

ثبت تبلیغات در سامانه تأمین مواد و کالا

برای ایجاد تبلیغات در تموک از منوی اصلی وارد ثبت تبلیغ شوید. در این صفحه انواع تبلیغات هوشمند و تعرفه تبلیغات را خواهید دید. در مورد سیستم تبلیغات هوشمند میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

 

جستجو در میان تأمین کنندگان و کسب و کار ها

شما میتوانید از باکس جستجو دسته بندی ها، شرکت یا کالای موردنظر، پست های ثبت شده و حتی هشتگ ها را جستجو کنید.

مشاهده ارز و طلا به نرخ روز

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال، سکه و طلا و همچنین قیمت خودرو به منوی نرخ بازار رفته و دسته بندی موردنظر را انتخاب نمایید.

 

بورس کالا های کمیاب در تموک

همانطور که گفتیم مصالح ساختمانی جزو دسته کالا هایی هستند که فقط در بورس خرید و فروش میشوند. شما میتوانید بالاترین و پایین ترین قیمت ها در مزایده این محصولات را در بورس کالا بررسی کنید.

کاریابی و استخدام در تموک

حال میدانیم که صنعت ها با دامنه فعالیت وسیعی در اپلیکیشن صنعتی تموک فعالیت میکنند. این فضا پتانسیل بالایی را برای جذب نیروی کار فراهم کرده است. کاریابی و استخدام نیروی کار از ویژگی های پیاده‌سازی شده در تموک میباشد. برای ثبت رزومه کاری یا قرار دادن آگهی استخدام از صفحه ی خدمات و برای مشاهده آگهی ها از صفحه کاریابی در منو ی اصلی دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی آنلاین سامانه

پشتیبانی آنلاین در صفحه اصلی قرار دارد و شما میتوانید در هر یک مراحل ثبت و درخواست خدمات در تموک با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین با زدن بر دکمه علامت سؤال از منو اصلی، میتوانید سؤالات متداول درباره تموک،‌ قوانین و مقررات و همچنین نماد الکترونیکی وب سایت را مشاهده کنید.

رویداد ها و نمایشگاه های صنعتی را از دست ندهید

هدف تموک معرفی کسب و کار ها به یکدیگر میباشد. در همین راستا نمایشگاه های برگزار شده و رویداد ها در کسب و کار های مختلف از مهمترین منابع برای شناخت دیگر تجارت ها است. از منوی سمت راست میتوانید بر روی رویداد ها و نمایشگاه ها کلیک کرده و نمایشگاه های تخصصی و بین المللی در حوزه های کشاورزی، تبلیغات و مشاوره کسب و کار، مواد و پتروشیمی و دیگر دسته بندی ها در صنعت را بررسی کنید.

دنبال کردن تموک در شبکه‌های اجتماعی

اخبار و امکانات جدید و همچنین اطلاع رسانی از رویداد های مختلف در تموک را از طریق شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان اعلام میگردند. با دنبال کردن صفحه تموک در اینستاگرام و لینکدین از جدیترین اتفاق های دنیای صنعت با خبر شوید.

نصب اپلیکیشن صنعتی تموک در اندروید

برای تجربه کاربری بهتر از خدمات ارائه شده اپلیکیشن تموک را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. اپلیکیشن تموک با ورژن های مختلف اندروید سازگار بوده و سرعت و کیفیت خدمات را در دستگاه همراه شما افزایش میدهد. تموک را میتوانید از معروف ترین فروشگاه های اندرویدی از جمله پلی استور و مایکت و یا بطور مستقیم از وب سایت دانلود کنید.

 

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید