امروز 9 اردیبهشت 1403 03:30

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 9 اردیبهشت 1403 03:30

با خدمات رایگان در سوپراپ تموک آشنا شوید

سامانه فراگیر کسب و کار با هدف ارتقای سطح کسب و کار ها شروع به کار کرده است. این سامانه با تحلیل نیاز های کسب و کار توسط صاحبان کسب و کار های کلان طراحی و توسعه داده شده است. تموک ویژه کسب کار هایی است که دیده نمیشوند. تموک شامل چندین سامانه زیرمجموعه این سوپراپ میشود. در سامانه تأمین مواد و کالا تجارت خود را معرفی و بر اساس نیاز کالا درخواست فاکتور بدهید. مهمترین نیاز های کسب و کار خود را با خدماتی از جمله زنجیره تأمین کالا، کاریابی تخصصی، دیجیتال مارکتینگ و آموزش آنلاین برآورده کنید.عرضه کنندگان، تقاضا دهندگان، صاحبان کسب و کار و تأمین کنندگان مواد اولیه مخاطبانی هستند که بازار کار آن‌ها با تبلیغات در تموک گسترش می یابد. در ادامه با این خدمات رایگان بیشتر آشنا میشویم.

سامانه تموک بیز، خرید و فروش عمده کالا و خدمات

یکی از مهمترین چالش های کسب و کار های b2b ، پیدا کردن تأمین کنندگان در تجارت الکترونیک و جستجوی سامانه ای برای عرضه محصولات عمده بوده است. سامانه ای بر اساس ارسال و دریافت پیش فاکتور بر روی عرضه و تقاضا که تأمین کنندگان مواد و کالا را هدف گرفته باشد. سامانه تموک بیزینس با هدف ایجاد ارتباط میان تأمین کنندگان تولید کنندگان مواد اولیه و تقاضا دهندگان راه اندازی شده است. در این سامانه کالا های عرضه شده به رنگ قرمز و درخواست های تقاضای کالا به رنگ آبی مشخص شده اند. یکی از مهمترین ویژگی‌ های تموک بیزینس ارتباط مستقیم عرضه کنندگان و تقاضا دهندگان از طریق چت یا گفتگو آنلاین میباشد. اگر قصد خرید عمده کالا بر روی پیش فاکتور را دارید این سامانه بی رقیب مخصوص کسب و کار شما است. در تموک بیز شرکت های تولید کننده را بررسی و بازار شراکت خود را گسترش دهید.

سامانه تموک ادز، تبلیغات هوشمند، ثبت آگهی و رپورتاژ

دیده شدن و جذب مخاطب هدف از اولین نیاز های هر کسب و کاری است. درصورتیکه از آغاز فعالیت بازاریابی کسب و کار اهداف و استراتژی های درستی تنظیم شود، هزینه های بیزینس به صورت قابل توجهی کاهش می یابند. سامانه تموک ادز با هدف ارتقای جایگاه کسب و کار در تجارت الکترونیک آگهی و تبلیغات را به مخاطبین هدف نمایش میدهد. تبلیغات هوشمند از ویژگی های تموک ادز میباشد. با این ویژگی کاربران طبق جستجوی خود بنر های تبلیغاتی کسب و کار را در میان عرضه و تقاضا در سامانه تموک بیزینس خواهند دید. در این صورت توجه مخاطبان هدف به کسب و کار شما بیشتر منعطف خواهد شد. دیگر روش‌های افزایش بازدید کسب و کار در گوگل ثبت رپورتاژ آگهی، افزایش بک لینک و … توسط سامانه تموک ادز انجام میپذیرد.

سامانه تموک شاپ، میزبان فروشندگان کالای خرد در سراسر کشور

اگر صاحب فروشگاه محصولات غذایی، تجهیزات کامپیوتری، برند های آرایشی بهداشتی، پوشاک و یا هر صنعت دیگری هستید تموک شاپ مکانی برای افزایش فروش محصولات یا خدمات شما است. فروشگاه های زنجیره ای با ارائه محصولات مختلف میتوانند در تموک شاپ فروشگاه خود را ثبت کرده و از پنل مدیریت فروش تعداد بازدید ها، سفارش ها و مشتریان خود را مدیریت کنند. با تموک شاپ فروشگاه آنلاین خود را رایگان راه اندازی کنید و قدمی در دنیای تجارت الکترونیک بردارید.

سامانه تموک مگ، مجله تخصصی کسب و کار ها و اخبار صنعت

دنیای صنعت شامل اطلاعاتی ارزشمند از مواد و کالا می‌شود که برای هر کسب و کاری ضروری است. این اطلاعات شامل آشنایی با انواع محصولات و ویژگی‌ های تخصصی آن‌ها در صنعت، کاربرد تجهیزات و مواد اولیه در تولید، نکات مهم برای صاحبان کسب و کار و اطلاع از آخرین اخبار صنایع و قیمت مواد شیمیایی در بازار میشود. شما در سامانه تموک مگ میتوانید جزئی ترین اطلاعات تخصصی کسب و کار ها را مطالعه کنید و از آخرین تکنولوژی ارائه شده در صنعت و فناوری اطلاعات مطلع شوید. در مقالات مجله تخصصی کسب و کار نظرات و پرسش های خود را قرار دهید و با دیگران به تحلیل صنایع بپردازید.

سامانه تموک جاب، کاریابی آنلاین

همانطور که گفتیم هدف ما در تموک ایجاد ارتباط میان کسب و کار ها میباشد. این هدف در تموک جاب نیز پابرجا است. اپلیکیشن صنعتی تموک برای نیروی کار بیزینس شما نیز برنامه دارد. سامانه تموک جاب ویژه آگهی های استخدام کسب و کار ها است. نیرو های متخصص به سمت سامانه های صنعتی جذب می‌شوند و ما از این پتانسیل استفاده کرده و آگهی های استخدام کسب و کار شما را به آن‌ها پیشنهاد میدهیم. درخواست های کاریابی متقاضیان نیز متقابلا به مرتبط ترین کسب و کار ها نمایش داده می‌شود تا ارتباط مناسب و سودآوری برای کسب و کار و نیروی متخصص فراهم گردد.

سامانه تموک اجو، دوره های آموزشی ویژه ورود به بازار کار

احساس میکنید نیاز به تقویت مهارت در تخصص خود دارید؟ ارتقای سطح دانش در تخصص همیشه از اساسی ترین نیاز های نیروی متخصص و کسب و کار ها بوده است. بارها شده است که به دنبال دوره ی آموزشی جامعی در آموزشگاه های حرفه‌ای بوده اما پس از هزینه های بسیار به هدف دلخواه نرسیده ایم. این روز ها که آموزش آنلاین به نیازی اساسی در تجارت الکترونیک تبدیل شده است، کمتر سامانه ای با تمرکز بر ارتقای تخصص موردنیاز بازار کار پیدا میشود. سامانه تموک اجو راه اندازی شده تا این نیاز را برطرف کند. شما میتوانید نسبت به تخصص موردنظر خود دوره های آموزشی ویژه ورود به بازار کار را در تموک اجو گذرانده و در کمترین زمان جایگاه خود را در کسب و کار ها پیدا کنید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید