امروز 26 دی 1403 16:55

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 26 دی 1403 16:55

بهترین راهکار و تبلیغات برای افزایش فروش چیست؟

همه شرکت ها، کارخانجات و فروشگاه هایی که میخواهند کسب و کار خود را بزرگتر کنند. ابتدا باید میزان مشتریان و فروش خود را افزایش دهند. در نظر داشته باشیم هرچقدر هم کیفیت کالا و خدمات ارائه شده توسط کسب و کارها بالا و قیمت مناسب باشد اما در دنیای رقابتی امروز این تبلیغات است که حرف اول را در افزایش فروش می زند نه کیفیت یا قیمت.

در سامانه تموک ادز نگران دیده شدن تبلیغات کسب و کارتان نباشید

توک ادز با هدف ارتقای کسب و کار ها شروع به فعالیت کرده است. در این سامانه با ثبت مشخصات تبلیغات بیزینس، بنر تبلیغاتی و رپورتاژ های شما در تموک بیزینس میان مرتبط ترین عرضه و تقاضا نمایش داده میشود و کاربران را به بازدید از کسب و کار ترغیب میکند. تبلیغات هوشمند کلید موفقیت هر کسب و کاری در فضای دیجیتال مارکتینگ امروز است. ما مخاطبین هدف را به سمت بیزینس جذب میکنیم. بازدید بیشتر کاربران را به مشتریان بالقوه تبدیل و فروش را برای بیزینس افزایش خواهد داد.

چگونه باید مخاطبان را به سوی خود و در نهایت به مشتریان بالقوه تبدیل کرد؟

پاسخ بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در اینترنت است. بی شک بهترین راهکار ارائه شده توسط متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته و حتی جهان سوم استفاده از روش های نوین دیجیتال مارکتینگ است. اما برای شروع و رسیدن به این هدف چگونه و از کجا باید شروع کرد؟

شاید آنچه به ذهن شما برسد این است که اولین قدم که طراحی سایت است. اما این دیگر موضوع جدیدی نیست. و اغلب مدیران جدید در شروع فعالیت خود این کار را انجام میدهند. ولی اولاً باید توجه داشته باشید پس از زدن سایت در ابتدا مخاطبانتان هرگز از آدرس وب سایت شما اطلاع ندارند. و شما برای باخبر کردنشان باید هزینه و برنامه ریزی منظم و زمان طولانی را در نظر بگیرید. خب پس چکار باید کرد؟

آیا همه آنچه که درباره بازاریابی دیجیتال فکر می کنیم صحیح است؟

ما به شما دو راهکار پیشنهادی برای کسانی که برای کسب و کار خود دارای وب سایت هستند. و نیز کسانی که از خود وب سایت شخصی کسب کار ندارند، برای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال ارائه خواهیم داد. و در ادامه شما را با برخی روش های رایج در حال و آینده آشنا خواهیم کرد. تا در نهایت بتوانیم بهترین جمع بندی را در رسیدن به تبلیغات دیجیتال هدفمند و کم هزینه داشته باشیم.

فرض کنیم اگر شما وبلاگ فروشگاهی ندارید. و سراغ طراحی یک وب سایت شخصی برای کسب و کار خود بروید آیا این برای ایجاد یک شبکه فروش و درآمدزایی بالا از کسب و کار کافی است. مطمئناً در عصر حاضر بسیار مهم است که وب سایت شما نسخه موبایل نیز داشته باشد. و مهمتر اینکه یک برنامه اندروید و آیفون بصورت اپلیکیشن هم باید داشته باشید. تا بتوانید بازار بیشتری از کاربران را پوشش دهید.

اما همه اینها غیر از اینکه نیاز به سفارش ساخت و زمان دارد. خود هزینه زیادی را برایتان به بار خواهد آورد.

در نظر داشته باشید در دنیای امروز بسیار ساده لوحانه عمل کرده اگر اگر فردی همه این کارها را از طریق برونسپاری با انجام هزینه های گزاف انجام دهد. و تنها نسخه های آن را تحویل بگیرد. چرا که مهمترین اصل داشتن یک سایت و اپلیکیشن در خور شان شرکت ها، فروشگاه ها یا کسب و کارها، پشتیبانی از آن نسخه هاست. که البته هزینه پشتیبانی و زیر ساخت عموماً ده برابر هزینه های اولیه برای ساخت این نسخه بصورت سالانه بوده که به هزینه های جاری شما اضافه خواهد شد.

راهکارهای پیشنهادی برای بازاریابی دیجیتال:

بنابراین اگر هزینه انجام پشتیبانی و زیرساخت های پس از راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن را ندارید. و به کسب و کار شما فشار مضاعف می آورد هرگز اقدام به این عمل نکنید. زیرا نه تنها فقط پول خود را دور ریخته اید و زمان خود را از دست داده اید. بلکه هیچ افزایش فروش محسوسی را نیز مشاهده نمی کنید.

نگران نباشید با ما همراه باشید مسئله تبلیغات دیجیتال شما با روشی دیگر حل خواهد شد. با درنظر داشتن مطلب فوق و آماده سازی ذهن شما حال اگر شما از قبل دارای سایت یا نسخه موبایلی هستید. به معرفی برخی از روش های تبلیغات دیجیتال می پردازیم.

جدید ترین شیوه های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی:

بنر انیمیشنی در وب سایت های پربازدید جزء تبلیغاتی است که هزینه های بالایی دارد. لذا اگر قدرت پرداخت هزینه های بالا را ندارید. میتوانید تبلیغات بنری خود را از طریق سایت های تبلیغات کلیکی انجام دهید. در این صورت تبلیغات شما به اندازه هزینه ای که پرداخت کرده اید تا زمانی که تعداد کلیک ها روی تبلیغ شما کامل شود. در چندین سایت پربازدید نمایش داده خواهد شد. این سیستم تبلیغات توسط شرکت گوگل و با عنوان (گوگل ادوردز و گوگل ادسنس) انجام میشود. که در ایران توسط شرکت های مختلفی در حال انجام است.

تبلیغات بصورت متن در سایت های دارای رنک بالای گوگل روش دیگری است. البته حتما می بایست توجه داشته باشید. که اگر لینک تبلیغات بصورت نوفالو باشد. به جرات می شود گفت پول خود را هدر داده اید و هیچ تاثیری ندارد. لازم است برای تاثیر گذاری بیشتر هزینه بالاتری بپردازید و حداقل شش ماه تا یکسال بصورت مستمر این تبلیغات را ادامه دهید. که این امر باعث ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم خواهد شد.

قاعدتاً تبلیغات در گوگل از موثر ترین روش های تبلیغاتی است. اما متاسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از روش های مناسب و موثر تبلیغات آنلاین در مارکتینگ است. البته این روش زمان بر بوده و به گونه ای محسوس هدفمند نیست.

یکی دیگر از روش های تبلیغات دیجیتال تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین است. که چند سالی است جا افتاده و البته معایبی هم دارد. مثلا اینکه به نسبت هزینه ای که برای تبلیغ می شود بازخورد نسبتاً پایینی دارد.

روش های قدیمی تر در دیجیتال مارکتینگ:

یکی دیگر از روش های تبلبغات دیجیتال که در گذشته نه چندان دور بسیار راج بوده. ایمیل مارکتینگ است. که کم کم جای خود را به روش های دیگر دادهاست. چرا که با آمدن سیستم های پیام رسان جدید دیگر کاربران کمتری از ایمیل استفاده می کنند. البته این روش در زمان خودش توانسته بود تا حدودی خلاء موجود در تبلیغات دیجیتال را پر کند و باعث افزایش فروش کسب و کار ها شود.

فروش محصولات و خدمات از طریق سایت های تخفیف و خریدهای گروهی یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی است. که هم اکنون در ایران نیز اجرا میشود. اما این روش بدلیل وضعیت نامناسب معیشتی خانوارهای ایرانی و نیز مصرف کننده نهایی برای همگان قابل استفاده نیست.

یکی دیگر از روش ها درج یا ثبت آگهی  لینک دار در سایت های نیازمندیها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل است.

جدیدترین روش های بازاریابی دیجیتال

تبلیغات در برنامه های اندروید و برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند. یکی از بهترین روش ها تبلیغات درون برنامه ای روی اپلیکیشن های اندروید و آیفون است. البته در نظر داشته باشید اغلب اینگونه از تبلیغات بصورت مستقیم به جامعه هدف تبلیغ دهنده راه نخواهند یافت.

استفاده از سایت های خبری و خبرگزاری های پر بازید یا به اصطلاح رپرتاژ آگهی در این سایت هامی تواند تا حدودی مخاطبان را به سایت شما سوق دهد. این روش هم تا تا حدودی موثر و البته به نسبت هزینه کمتری دارد. و نیز می تواند از نظر برندسازی و هم از نظر سئو برای سایت شما مفید واقع شود.

 

روش جدید دیگر این است. فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و امریکا توسط سایت آمازون فروش آنها انجام می شود. در این روش وب سایت آمازون محصولات فروشگاه ها را در سایت خود قرار میدهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب سایت اصلی فروشنده لینک میشود و خرید از آنجا انجام میشود. و در ایران البته با قابلیت بسیار بهتری توسط سامانه تموک آن را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

اما راهکار مناسب برای کسب و کارهایی که سایت یا نسخه های اپلیکیشن ندارند چیست؟

برای این منظور می توانید از سامانه تموک استفاده کنید. این سیستم طوری طراحی شده تا در آن شرکت ها، کارخانجات، فروشگاه ها و حتی اشخاص بتوانند با چیزی فراتر از آنچه خود می توانستند. بصورت اختصاصی در وب سایت یا اپلیکیشن شخصی شان داشته باشند. روبرو شوند.

تموک توانسته است همه روش های تبلیغات و افزایش فروش دیجیتال را یکجا و بدون هزینه در اختیار شما قرار دهد. و بسیاری از این روش ها حتی نیاز به رداخت هزینه نیز ندارد و شما می توانید کسب و مارتان را در آن نه تنها بصورت دیجیتال تبلیغ کنید. بلکه اداره و حتی مدیریت نمایید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید