امروز 17 اردیبهشت 1403 10:20

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 17 اردیبهشت 1403 10:20

بهترین سایت‌ ها برای تبلیغات هوشمند کدامند؟

در مقاله های دسته دیجیتال مارکتینگ با مهمترین قسمت های بازاریابی هوشمند از جمله روش های جمع آوری اطلاعات، اهمیت بیگ دیتا یا مه داده و نحوه عملکرد الگوریتم های هوش مصنوعی آشنا شدیم. همچنین دیدم که AI Marketing چطور مشتریان پنهان را پیدا کرده و دوباره به کسب و کار شما جذب میکند. تبلیغات کلیکی هوشمند یکی از روش‌هایی بود که در بهترین استراتژی های مقاله شناسایی بازار هدف معرفی شد. در ادامه، هدف ما معرفی وب سایت‌ های پر بازدید برای سرمایه‌گذاری بر تبلیغات هوشمند است. مهمترین اصل در تبلیغات کلیکی تکرار هوشمندانه تبلیغات است، بطوریکه برای مخاطب شما آزاردهنده نباشند.

وب سایت‌ های پر بیننده را در زمینه کاری خود پیدا کنید

بدون شک تبلیغات در وب سایت‌ های پربیننده و مرتبط احتمال جذب مخاطبان بیشتری را در بر دارد. کاربران در دنیای وب همیشه به دنبال مرتبط ترین مطالب و بهترین جواب به سؤالاتشان هستند. سیستم تبلیغات هوشمند متناسب با زمینه کسب و کار شما وب سایت‌ های مشابه را جستجو کرده و به مخاطبان نمایش میدهد. در این صورت مخاطب شما احتمال میدهد که کالا یا خدمات موردنیاز خود را در وب سایت تبلیغاتی شما نیز پیدا کند. علاوه بر این پایگاه هایی هم هستند که طیف وسیعی از کاربران را شامل می‌شوند و برای تبلیغات کلیکی بسیار مناسب هستند. نمونه‌هایی از تبلیغات کلیکی را بیشتر میتوانید در وبلاگ ها جستجو کنید. در ادامه به معروف ترین دسته بندی ها میپردازیم.

سامانه های هوشمند عرضه و تقاضا تیری به هدف کسب و کار

میتوان گفت مناسب ترین مرجع برای افزایش بازدید و فروش، وب سایت‌ هایی هستند که بر روی هوشمند سازی تبلیغات در زمینه تأمین مواد و کالا تمرکز میکنند. تموک یکی از اپلیکیشن هایی است که در آن تبلیغات کسب و کار با هدف پیوند تأمین کنندگان به فروشندگان راه اندازی شده است. این بستر معرفی تامین کنندگان برای انواع کسب و کار ها طراحی شده و طبق نیاز مخاطبان سفارشی سازی میشود. علاوه بر معرفی مستقل کسب و کار ها، تبلیغات هوشمند نیز عملکرد مشابهی در این پلتفرم دارند.

وب سایت های ورزشی بزرگترین منبع توجه مخاطبان

دنیای ورزش موضوع علاقه مندی تقریبا همه ی کاربران بوده و بازه سنی مختلفی را نیز شامل میشود. به همین علت یکی از بزرگترین منابع برای سرمایه‌گذاری تبلیغات کلیکی است. البته زمان تبلیغات نیز در این پلتفرم ها مهم است. رویداد های ورزشی، شروع فصل جدید لیگ ها و به‌خصوص جام جهانی بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری بر روی وب سایت‌ های ورزشی هستند. قسمت‌های مشخصی از این وب سایت‌ها بصورت پویا به تبلیغات کلیکی اختصاص یافته است. یکی از بزرگترین منابع ورزشی سایت ورزش ۳ میباشد که در ادامه به آن میپردازیم.

تبلیغات در ورزش ۳ را در اولویت قرار دهید

در میان رشته های ورزشی میتوان گفت فوتبال هواداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. طرفدارانی که به دنبال آخرین اخبار ورزشی و بروزترین گزارش های فوتبال هستند مرتب به وب سایت‌هایی از این دسته سر میزنند. سایت ورزش ۳ از اولین منابعی است که با کلید واژه های فوتبال و ورزش در صدر نتیجه جستجو نمایان میشود. تبلیغات در ورزش سه به دو صورت ویدیویی و بنر ها صورت میگیرد. تبلیغات ویدیویی قبل از شروع ویدیو به مخاطبان نمایش داده می‌شوند و معمولاً بین ۵ تا ۱۰ ثانیه ارزش دارند.

پتانسیل بالای پورتال های خبری در تبلیغات هوشمند

پورتال های خبری بخاطر ماهیت محتوای متنی آن‌ها نگاه مخاطبان را برای مدت بیشتری جذب میکنند. کاربران در وب سایت‌ های خبری به قسمت‌های مختلف در صفحه توجه بیشتری دارند و جزییات تبلیغات را بهتر بررسی میکنند. پورتال جامع خبر از ما از کاملترین وب سایت‌ های خبری است که از الگوریتم های هوشمند در طراحی آن استفاده شده و شما میتوانید برای تبلیغات هوشمند بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید. خبر آنلاین، آخرین خبر و باشگاه خبرنگاران از دیگر نمونه های معروفترین پورتال های خبری هستند.

پلتفرم های ارز دیجیتال و اطلاع رسانی بورس و طلا

از دیگر منابعی که کاربران هر روزه با آن سر و کار دارند، پلتفرم های تبادل ارز و قیمت لحظه‌ای طلا و سکه است. اگر صاحب صرافی آنلاین هستید یا کسب و کار مشابهی را شروع کرده‌اید میتوانید تبلیغات هوشمند را در پلتفرم های ارز دیجیتال هدف گذاری کنید. این دسته وب سایت‌ها فضای بیشتری از صفحات خود را به تبلیغات اختصاص میدهند. شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز نمونه‌ای از آن هاست. شما میتوانید قسمت‌های مشخص شده برای تبلیغات را در صفحه اصلی آن مشاهده کنید.

وب سایت های زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات

بیشترین نقش تبلیغات هوشمند زمانی مشخص می‌شود که مخاطبان نیاز دارند در کمترین زمان راه حل موردنظر خود را پیدا کنند. وب سایت‌هایی که راه حل هایی را در زمینه کامپیوتر، تکنولوژی و نرم‌افزار ارائه میکنند از این دسته هستند. این سایت‌ها شامل دیجیاتو، زومیت و سافت۹۸ میشوند. در این نوع پلتفرم ها تبلیغات باید کاملاً هوشمند سازی و سفارشی شده به کاربران نمایش داده شوند تا بیشترین بازده را داشته باشند.

بیشترین حضور مخاطبان در بازار های معاملاتی

بازار های معاملاتی میان مصرف کنندگان ( C2C ) از نمونه های دیگر وب سایت‌ها هستند که بیشترین نقش تبلیغات هوشمند را میطلبند. مخاطبان این قبیل سایت‌ها مانند دیوار، شیپور و باما بر روی تبلیغات بسیار حساس هستند. اما یک تبلیغ مرتبط با نیاز مخاطب در زمان درست میتواند نظر مخاطبان را جذب کند.

مخاطبان خاص را در سایت‌ های آموزشی بیابید

اگر تجارت الکترونیک شما در زمینه آموزشی و ارائه دوره های حرفه‌ای است، به سراغ وب سایت های آموزشی بروید. مخاطبان شما به دنبال دوره هایی جامع و تخصصی هستند و به تبلیغات مرتبط با آموزش توجه میکنند. سایت‌ های آموزشی برای سرمایه‌گذاری شرکت های دانش بنیان نیز مناسب هستند. این وب سایت ها را میتوانید در ادامه بررسی کنید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید