امروز 8 اردیبهشت 1403 22:29

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 8 اردیبهشت 1403 22:29

تولید تگزاپن و تامین کنندگان در بازار

سدیم لوریل اتر سولفات یا تگزاپون یک سورفکتانت آنیونی (anionic surfactant) است. معمولاً مخلوطی از آلکیل سولفات سدیم (sodium alkyl sulfates)، و عمدتاً لوریل (lauryl) میباشد. که کشش سطحی محلول های آبی را کاهش می دهد. تگزاپن به عنوان امولسیفایر چربی، عامل مرطوب کننده، شوینده در لوازم آرایشی، دارویی و خمیر دندان استفاده می شود. همچنین به عنوان ترکیبی در تحقیقات بیوشیمی پروتئین کاربرد دارد.

چگونه تگزاپن ان 70 (Texapon N70) را در آب حل کنیم؟

به منظور ایجاد یک محلول با ترکیبی از تگزاپن N70، توصیه می شود که تگزاپن با آب داغ حدوداً 80 درجه سانتیگراد در حین هم زدن حل شده. و پس از آن باید اجزای دیگر افزوده شود. به عنوان یک اصل کلی، کلرید سدیم نباید به شکل جامد، بلکه به صورت محلول آبی اضافه شود.

تفاوت بین Texapon و SLES چیست؟

SLES مخفف سدیم لوریل اتر سولفات است، با نام رایج دیگری: تگزاپون یک انقباض پذیرفته شده از سدیم لوریل اتر سولفات (SLES)، یک ماده شوینده آنیونی و سورفاکتانت است. که در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی (صابون، شامپو، خمیر دندان و غیره) یافت می شود. تگزاپن یک عامل کف کننده ارزان و بسیار موثر است.

خرید تگزاپن با بهترین قیمت و کیفیت بالا

تولید تگزاپن از الکل ها

تگزاپون یک اتر سولفات با فعال بالا است. که از یک الکل چرب مخصوص تولید شده است که حاوی میانگین 2 مول اتیلن اکسید با مقداری رنگ و بو است. برخلاف سایر سولفات‌های اتر فعال، تگزاپن فاقد الکل اتیل یا ایزوپروپیل میباشد. فرایند تولید این نوع از تگزاپن، خطر آتش‌سوزی را از بین می‌برد

خرید تگزاپن با بهترین قیمت و کیفیت بالا

تگزاپن ان70 بیشترین خرید را در بازار مواد شیمیایی دارد. خرید این ماده شیمیایی توسط تامین کنندگان مواد شوینده و تولید کنندگان محصولات آرایشی و کالا های ساختمانی صورت میگیرد. سامانه تموک جستجوی تگزاپن با بهترین قیمت میان تامین کنندگان را فراهم کرده است. شما میتوانید این محصول را با کیفیت بالا از سامانه تموک خریداری کنید.

انواع تگزاپن در صنعت

تگزاپن در صنعت انواع مختلفی دارد که درصد خلوص این ترکیب شیمیایی در انواع آن متفاوت است. تگزاپن ان 70 از شناخته شده ترین انواع سدیم لوریل اتر سولفات است. رنگ آن شفاف و از درصد خلوص بالاتری ( تقریبا 70 درصد ) در میان دیگر ترکیبات برخوردار میباشد. نوع دیگر از آن تگزاپون صدفی است که معمولا در تولید مواد شوینده کاربرد دارد و رنگ آن نسبتا کدر میباشد. این نوع از سدیم لوریل اتر سولفات از درصد خلوص تقریبی 30 درصد بهره میبرد.

انواع تگزاپن در صنعت

ویژگی ها و کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات

سدیم لوریل اتر سولفات یا تگزاپن تسریع کننده انحلال میباشد و برای تولید مواد شوینده، کرم ها و آرایشی و بهداشتی استفاده میشود. تگزاپن کف هایی ایجاد میکند که به منظور از بین بردن لایه چربی از روی پوست و مو کاربرد دارد. از کاربرد های سدیم لوریل اتر سولفات در صنعت میتوان در تولید بتن اشاره کرد. این ترکیب شیمیایی بخاطر ویژگی هایی از جمله پف دهندگی ، تسریع انحلال ، ایجادکننده کف و امولسیون کنندگی به عنوان یک ماده شوینده عمکرد بسیار خوبی دارد. و علاوه بر شستشوی سطوح، فرش و … در کارواش ها نیز از آن استفاده میشود. از دیگر کاربرد های این ماده شیمیایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت چاپ
  • تهیه پارچه
  • تولید انواع رنگ ها
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • مواد شوینده

تامین کنندگان بهترین تگزاپن در سامانه تموک

خرید و فروش ترکیب های شیمیایی در فروشگاه های اینترنتی میتواند برای تأمین کنندگان و همچنین خریداران چالش برانگیز باشد. سامانه تموک با هدف معرفی عرضه کنندگان و تقاضا دهندگان به یکدیگر، این امکان را برای خرید و فروش سدیم لوریل اتر سولفات در مصارف صنعتی فراهم کرده است. شما می توانید این محصول را از سامانه تموک بطور مستقیم از تولید کننده سفارش بدهید. بدلیل نوسانات قیمتی برای اطلاع از قیمت روز این محصولات در سامانه تموک می توانید با تولید کننده از روش‌های مختلف ارتباطی در تماس باشید.

چگونه تگزاپن را با آب مخلوط کنید؟

تگزاپن و سولفونیک اسید را با هم مخلوط کنید. خیلی خوب مخلوط کنید و با 2 لیتر آب بیشتر حل کنید. هم زدن باید به آرامی انجام شود تا مخلوط به خوبی حل شود و یکدست شود. توجه داشته باشید که این مرحله خاص فرآیند گرمازا است. به این معنی که اگر آن را به خوبی انجام دهید گرما تولید می شود.

آیا تگزاپن در آب حل می شود؟

تگزاپن دارای مواد شوینده، امولسیون و شکل پذیری عالی است. تگزاپن به راحتی در آب حل شده و همچنین در برابر آب مقاوم و دارای تجزیه زیستی بالا میباشد.

چگونه یک تگزاپن تولید میشود؟

همانطر که گفته شد، تگزاپن از طریق اتوکسیداسیون، که یک الکل چرب مانند روغن نارگیل است، تولید می شود. در نتیجه به نیمه استر اسید سولفوریک تبدیل شده و با تبدیل آن به نمک سدیم خنثی می شود. ترکیب تگزاپن تولید شده در شرایط عادی تا یک سال قابل نگهداری است.

عملکرد تگزاپن در تولید مواد شوینده

تگزاپون به دلیل ساختاری که دارد به طور گسترده در تولید صابون مایع استفاده می شود. برای محصولاتی مانند شامپو حمام و مو، حمام حباب، مواد شوینده ظروف، صابون پیچیده، شستشوی دست و غیره استفاده می شود. تگزاپن بخاطر سازگاری بالا با افزودنی ها میتواند عملکرد خوبی در از هم گسیختن بافت های چربی ایفا کند. بنابراین می توان از آن به عنوان شوینده و در پودر لباسشویی نیز برای پاک کردن لکه های سخت استفاده کرد.

بیشترین عامل کف کننده در صابون مایع

زمانی که مواد شیمیایی موجود در صابون ها، شوینده ها و شامپوها با هوا و آب ترکیب شوند، کف ایجاد می شود. رایج ترین عوامل کف کننده مورد استفاده در مواد شوینده، ترکیب شیمیایی سدیم لورت سولفات (SLES)، سدیم لوریل سولفات (که گاهی اوقات به عنوان سدیم دودسیل سولفات یا SLS شناخته می شود) و کوکو گلوکوزید (coco-glucoside) هستند.

عملکرد تگزاپن در تولید مواد شوینده

شما نیز اگر تامین کننده سدیم لوریل اتر سولفات هستید، می توانید با ثبت نام در سامانه تموک و ثبت عرضه به زنجیره تامین مواد و کالا بپیوندید. همچنین اگر متقاضی تامین این محصول هستید، می توانید با ثبت تقاضا از موتور جستجوی تموک کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید