امروز 18 اردیبهشت 1403 01:41

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 18 اردیبهشت 1403 01:41

عرضه لوستر در بازار لوازم خانگی

لوستر یا چراغ آویز یکی از ابزارهای روشنایی و دکوراتیو است که انواع و کاربردهای متفاوتی در بازار لوازم خانگی دارد. از لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق تالارها گرفته تا مدل‌های مدرن و سبک با طرح‌های فانتزی که در اکثر خانه‌ها موجود است. اولین چراغ آویز ها که نامی با ریشه فرانسوی به معنای نگهدارنده شمع، در کلیسا مورد استفاده قرار میگرفتند. این نوع چراغ آویز در واقع چیزی شبیه به ماهیتابه بود که شمعی روی آن قرار می‌گرفت. پس از آن لوسترهای چوبی عرضه شدند که بسیار ساده و ابتدایی بودند. و اغلب شبیه به صلیب طراحی می‌شدند و شمعی نیز روی آنها قرار می‌گرفت.

 

لوستر شاخه ای

انواع لوستر مدرن و سنتی

لوستر ها در طول زمان انقلاب گسترده ای داشته اند. از لوستر های سنتی و اشرافی در ابعاد بزرگ تا لوستر های مدرن در اندازه های متوسط و کوچک جلوه ی دکوراسیون فضا را کامل میکنند. از انواع لوستر میتوانیم به دسته های کلی زیر اشاره کنیم.

  • شمعی: از قدیمی ترین چراغ آویز ها هستند که امروزه به سبک های مدرن نیز ساخته میشوند.
  • شاخه ای:‌ این نوع لوستر ها در دسته مدل های سنتی قرار میگیرند و مخاطبان خاص خود را دارند.
  • کریستالی: انعکاس نور در این چراغ آویز ها نمای بینظیری را شکل میدهد. در ساخت آنها از آبکاری های مختلف استفاده میشود.
  • چوبی: طراحی این نوع لوستر ها معمولاً ساده و الهام گرفته از اجزای طبیعت میباشد.
  • طبقه ای: جزو چراغ آویز های اشرافی و مجلل هستند که اجزای زیادی در ساخت و طراحی آن‌ها استفاده میشود.
  • ریسه ای: این نوع لوستر ها در انواع آویزی عرضه می‌شوند که مناسب برای محیط ها با ارتفاع زیاد از زمین هستند.
  • فانتزی: جدیدترین مدل چراغ آویز ها را میتوانید در این دسته پیدا کنید. در ساخت این چراغ آویز ها ترکیبی از الگو ها بکار میرود.

لوستر آویزی

کاربرد چراغ آویز در جهان امروز

چراغ آویز ها امروزه بیش از کاربرد روشنایی، استفاده ی تزیینی در فضای پذیرایی یا مهمانسرا ها را دارند. امروزه سیستم های روشنایی در دکوراسیون به طوری طراحی می‌شوند که انعکاسی با شکوه را در لوستر های کریستالی پدید آورند. و همین شیوه به جذب نگاه‌ها و زیبایی محیط می افزاید. چراغ آویز ها معمولاً در محیط های وسیع از جمله تالار ها، میهمان سرا و سالن های پذیرایی کاربرد دارد.

نکات مهم در انتخاب و خرید لوستر

با انتخاب یک لوستر زیبا و مناسب، زیبایی فضای منزل یا محیط کار شما دوچندان خواهد شد. در مقابل اگر مدل نامناسبی را انتخاب نمایید مسلماً تاثیر منفی بر جلوه دکوراسیون شما خواهد گذاشت. در خرید چراغ آویز مهمترین چیز معماری فضا است. گاهی تضاد در معماری میتواند ترکیبی زیبا بسازد.

  •  لوستر متناسب با وسعت فضا
  • معماری و سبک دکوراسیون و چراغ آویز
  • انعکاس نور و طراحی سیستم روشنایی در آنها
  • ترکیب رنگ نور در محیط و دکوراسیون
  • کاربرد چراغ آویز  و امکان شستشو آسان

تولیدکنندگان لوستر های مجلل

تولید کنندگان لوازم خانگی و محصولات تزیینی انواع چراغ آویز مدرن و سنتی را در مدل ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه میکنند. هدف ما ایجاد فضایی برای معرفی بهترین تولیدکنندگان چراغ آویز های مجلل به شما است. شما میتوانید با توجه به ویژگی‌های لوستر موردنظرتان آن را در سامانه تموک پیدا کرده و با تأمین کنندگان آن در ارتباط باشید. با جستجوی انواع لوستر در این سامانه از صرف کردن وقت زیاد در بازار، لوستر مورد نیازتان را پیدا کرده و با مقایسه محصول خود از نظر قیمت و کیفیت آن را بدون واسطه سفارش دهید.

لوستر شمعی

نقش چراغ آویز در جذب مخاطبان

نور و روشنایی انتفال دهنده ی گرما و آرامش به نگاه‌ها است. یک لوستر مناسب همانطور که میتواند آرامش را به مخاطب منتقل کند، میتواند باعث احساس نامطلوب در محیط پذیرایی یا محیط کار شود. انعکاس نور مناسب در چراغ آویز ها حس دلنشینی را به مخاطب انتقال میدهند. وقتی ابعاد لوستر با مقیاس محیط متناسب باشد جلوه ی باشکوهی به دکوراسیون و نمای محیط میدهد.

نور و روشنایی در انواع چراغ آویز

نوع چراغ و سیستم روشنایی در چراغ آویز ها نقش مهمی در نما و کاربرد آن دارد. سیستم هوشمند تغییر رنگ و شدت نور امروزه در اکثر لوستر های مدرن استفاده میشود. چراغ های ادیسونی از دسته چراغ هایی هستند که نور ملایم آفتابی را منعکس میکنند و استفاده از آن‌ها در انواع لوستر آرامش خاصی را به مخاطبان منتقل میکنند. چراغ های ال ای دی در رنگ‌های مختلف متناسب با رنگ دکوراسیون و دیوار ها هماهنگی را در معماری محیط ایجاد میکند.

عرضه کنندگان مجلل ترین لوستر ها در سامانه تموک

خرید و فروش انواع لوستر در فروشگاه های اینترنتی میتواند برای تأمین کنندگان و همچنین خریداران چالش برانگیز باشد. سامانه تموک با هدف معرفی عرضه کنندگان و تقاضا دهندگان به یکدیگر، این امکان را برای خرید و فروش لوستر های سنتی و مدرن فراهم کرده است. شما می توانید این محصول را از سامانه تموک بطور مستقیم از تولید کننده سفارش بدهید. بدلیل نوسانات قیمتی برای اطلاع از قیمت روز این محصولات در سامانه تموک می توانید با تولید کننده از روش‌های مختلف ارتباطی در تماس باشید.

شما نیز اگر تامین کننده انواع لوستر هستید، می توانید با ثبت نام در سامانه تموک و ثبت عرضه به زنجیره تامین مواد و کالا بپیوندید. همچنین اگر متقاضی تامین این محصول هستید، می توانید با ثبت تقاضا از موتور جستجوی تموک کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید