امروز 9 اردیبهشت 1403 10:06

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 9 اردیبهشت 1403 10:06

بهترین تأمین کنندگان و تولید کنندگان مواد اولیه شیمیایی

پیدا کردن تأمین کنندگان مواد اولیه شیمیایی و پتروشیمی در تجارت الکترونیک کار دشواری است. دلیل این موضوع وارد نشدن بسیاری از تأمین کنندگان مواد شیمیایی به دنیای تجارت الکترونیک و یا عدم آشنایی آن‌ها با سامانه b2b الکترونیک برای ارتباط با دیگر عرضه کنندگان و تقاضا دهندگان محصولات شیمیایی است. شما میتوانید در مورد تجارت B2B در این مقاله بخوانید. در این مقاله سعی داریم بهترین تأمین کنندگان و تولید کنندگان مواد اولیه شیمیایی را معرفی و راه حلی برای پیدا کردن دیگر شرکت های صنعتی معرفی کنیم.

شرکت بهینه گستر نانو، تولید و بازرگانی مواد اولیه شیمیایی

شرکت بهینه گستر نانو دارای ده سال سابقه در زمینه تولید انواع روانساز و بایندر می باشد. همچنین این شرکت در زمینه بازرگانی و واردات مواد اولیه شیمیایی و نیز ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در تولید کاشی و سرامیک فعال است. از جمله تولیدات بهینه گستر نانو (سیلیکات سدیم، متا سیلیکات سدیم، سدیم هیومات، نانو اکسید سیلیسیم، نانو اکسید روی) می باشد. محصولات شیمیایی بهینه گستر نانو را میتوانید در وب سایت بهینه گستر مشاهده و بررسی کنید.

شرکت پتروشیمی جم، تولید کننده الفین در صنایع پتروشیمی

شرکت پتروشیمی جم که به اختصار JPC نامیده می شود. بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال 1379 در منطقه ویژه پتروشیمی پارس در عسلویه بوده‌است. که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است. شرکت پتروشیمی جم با توجه به تنوع دریافت خوراک و تولیدات مختلف الفینی درمنطقه ویژه انرژی پارس دارای موقعیتی ویژه نسبت به سایر مجتمع های منطقه می باشد. محصولات پتروشیمی این شرکت را در وب سایت آن مشاهده و بررسی کنید.

شرکت کارن شیمی، تولید چسب های آب پایه ، محصولات شیمیایی ساختمان

شرکت دانش بنیان کارن شیمی ایریک در سال 1395 در زمینه تولید انواع چسبهای حلالی ، آب پایه ، محصولات شیمیایی ساختمان و شیمی سنگ فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه متشکل از واحدهای تولیدی مجهز و مختلف توانسته است در طی این سالها فعالیت خود را به عنوان یکی از شرکتهای پیشتاز در تولید این محصولات در کشور ادامه دهد. محصولات کارن شیمی در دسته های مختلف شیمیایی را در وب سایت این شرکت مشاهده کنید.

پترووال، وارد کننده و تامین کننده مواد اولیه شیمیایی

صنایع شیمیایی وال سیاه هرمز با نام تجاری پترووال، وارد کننده و تامین کننده مواد اولیه شیمیایی، غذایی، معدنی و پتروشیمی از سال 1398 در ایران میباشد. پترووال خرید مستقیم از بورس کالا و انرژی و فروش بدون واسطه مواد اولیه شیمیایی، تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی و دارویی با تضمین قیمت و کیفیت را فراهم کرده و همچنین وارد کننده انواع موارد اولیه معدنی جهت صنایع کاشی، سرامیک و لعاب سازی میباشد. محصولات این برند تجاری را در درگاه الکترونیک آن بررسی کنید.

کیان طب شیمی، واردکننده و توزیع کننده مواد اولیه و تجهیزات شیمیایی

کیان طب شیمی وارد کننده، توزیع کننده و فروشنده مواد اولیه شیمیایی مورد استفاده صنایع مختلف، مواد شیمیایی آزمایشگاهی و ظروف شیشه‌ای، سیستم‌ های کالیبراسیون و ترازوهای حساس میباشد. این مجموعه با فروش مواد اولیه صنایع مختلف و فروش مواد آزمایشگاهی، دستگاه‌های آزمایشگاهی، ظروف شیشه‌ای، سیستم فیلتراسیون و همچنین محصولات ترازوهای حساس برای ارائه محصولات به مشتری فعالیت میکند. محصولات این شرکت را در وب سایت آن ببینید.

شرکت بامداد پتروپارسان، تولیدی و بازرگانی مواد شیمیایی و پتروشیمی

از مواردی که شرکت بامداد پتروپارسان توانایی تامین سریع و با قیمت رقابتی را دارد عبارت اند از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع کاشی و سرامیک، صنایع تصفیه آب و فاضلاب، صنایع رنگ، رزین، چسب و تینر، صنایع کود و سم‌های شیمیایی، صنایع آبکاری و صنایع شوینده و آرایشی هستند. این تنوع محصولات شیمیایی و پتروشیمی را در درگاه الکترونیک این شرکت بررسی کنید.

شرکت بنیان شیمی همگام صنعت، تولید کننده انواع آنتی فوم ( ضد کف ) ها

این شرکت کار خود را از تولید انواع آنتی فوم (ضدکف) مربوط به صنایع مختلف از جمله آنتی فوم صنایع قند ، پتروشیمی ، نساجی ، کاغذ ، رنگ و رزین ، الکل سازی ، کود و سم ، چوب ، شوینده معرفی میکند. میتوانید تنوع این افزونی های شیمیایی را در وب سایت بنیان شیمی مشاهده کنید.

شرکت پلیمر آریاساسول، تولید کننده مواد اولیه صنایع پتروشیمی

شرکت پلیمر آریا ساسول با بهره مندی از امکانات روز و پیشرفته دنیا، سالانه 1,100,000 تن اتیلن در واحد الفین، 375,000 تن پلی اتیلن سبک (9 گرید تحت لیسانس استامی کربن هلند) در واحد LDPE و 375,000 تن پلی اتیلن متوسط و سنگین (10 گرید تحت لیسانس بازل آلمان) در واحد MD/HDPE خود تولید می نماید. در مورد محصولات پتروشیمی و پروژه های صنعتی این سازمان در وب سایت آن‌ها مطالعه کنید.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، تولیدکننده محصولات شیمیایی و پلیمری

پتروشیمی شهید تندگویان تولیدکننده محصولات استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) در کشور است. از محصولات این بخش می‌توان به‌عنوان روان کننده در تهیه چسب های صنعتی و تولید پلی‌اتیلن ترفتالات استفاده کرد. دیگر محصولات شیمیایی این شرکت را در وب سایت آن ببینید.

سامانه کسب و کار تموک، ویژه تأمین کنندگان مواد شیمیایی و پتروشیمیایی

شرکت های نام برده شده فقط تعدادی از نهاد هایی هستند که در بازار مواد شیمیایی فعالیت دارند. بسیاری از سازمان ها و شرکت های صنعتی دیگر در زمینه تولید، تأمین و فروش مواد اولیه شیمیایی و پتروشیمی در صنعت فعالیت میکنند. اما چطور میتوان آن‌ها را پیدا کرد؟ سامانه تأمین مواد و کالا یکی از اپلیکیشن های صنعتی ویژه کسب و کار های خرید و فروش کالای عمده میباشد. در سامانه کسب و کار تموک میتوانید محصولات ارائه شده در دسته بندی های مختلف را بصورت عرضه و درخواست های خرید کالا یا مواد اولیه را بصورت تقاضا مشاهده و بررسی کنید. این سامانه بر اساس ارسال و دریافت پیش فاکتور پیاده‌سازی شده است که از مهمترین ویژگی‌ موردنیاز کسب و کار ها است. علاوه بر این، خدمات رایگان متعددی برای گسترش کسب و کار ها نیز در سوپراپلیکیشن تموک ارائه میشود.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید