امروز 15 اردیبهشت 1403 23:00

مجله تخصصی تموک

به مجله تموک خوش آمدید

امروز 15 اردیبهشت 1403 23:00

تامین کنندگان پلی کربنات و مزیت آن نسبت به شیشه و پلی اتیلن

پلاستیک یک ماده ای همه کاره که می تواند در برنامه ها و پروژه های بی شماری استفاده شود. یکی از رایج ترین شکل های پلاستیک، گروهی از پلیمرهای ترموپلاستیک است که به پلی کربنات ها (PC) معروف هستند. این رزین مصنوعی یک ترموپلاستیک آمورف طبیعی شفاف است. که می‌تواند به عنوان مواد اولیه برای تولید و عرضه انواع قطعات و محصولات دقیق ماشینکاری شده استفاده شود. اما همچنین اغلب به عنوان جایگزینی برای اکریلیک، شیشه و پلی اتیلن استفاده می شود. ورق های پلی کربنات طیف گسترده ای از ویژگی ها و ویژگی ها را ارائه می دهند که به خوبی برای کاربردها و صنایع متعدد از جمله کشاورزی، خودروسازی، ساختمانی، برق، پزشکی و امنیتی مناسب است.

مزیت انواع پلی کربنات نسبت به شیشه و پلی اتیلن

از نظر مقاومت ضربه ای، در انتخاب انواع ورق پلی کربنات نمی توانید اشتباه کنید. این ترموپلاستیک همه منظوره تقریباً 200 برابر قوی تر از شیشه و پلی اتیلن است. به علاوه، انواع پلی کربنات دارای استحکام ضربه نسبی بالاتری نسبت به اکریلونیتریل بوتادین استایر (ABS) است. این استحکام بر پلی وینیل کلرید (PVC) ، پلی استایرن (PS) ، پلی فنیلن اکسید (PPO) نیز برتری دارد. در مقایسه با اکریلیک، پلی بوتیلن ترفتالات (PBT)، پلی اتیلن ترفتالات (PET) و پلی اتیلن ترفتالات نیز مقاوم تر میباشد. پلی آمیدها (نایلون ها). برای دفاع در برابر سرقت یا خرابکاری و کاهش خطر آسیب ناشی از شکستگی شیشه، می توانید به این پلاستیک مقاوم اعتماد کنید.

تامین کنندگان انواع پلی کربنات

نحوه نصب ورق ها و پنل های ترموپلاستیک

اگرچه ورق پلی کربنات ممکن است با تغییرات دما منبسط و منقبض شود، اما در طول زمان کوچک نمی شود. ضریب انبساط حرارتی این پنل صنعتی بیش از 100 برابر کوچکتر از پلی اتیلن است. از آن برای محیط هایی با تغییرات دمای ناگهانی استفاده میکنند. یکی دیگر از ویژگی های دلپذیر این ترموپلاستیک، انعطاف پذیری بسیار زیاد آن است. شکل پذیری پلی کربنات اجازه می دهد تا در شرایط دمایی مختلف بدون ترک یا شکسته شدن یا به صورت سرد نصب شود. این به شما این امکان را می دهد که در نمونه سازی هایی که آلومینیم گزینه مناسبی نیست، از این ترموپلاستیک استفاده کنید. این شکل‌پذیری به ورقه‌های ترموپلاستیک اجازه می‌دهد تا به صورت منحنی‌هایی درآیند و نصب این ورق های صنعتی را ساده تر کند. در غیر این صورت ساخت آن با شیشه‌های چند لایه یا مواد اکریلیک غیرممکن است.

خصوصیات پنل و ورق های پلی کربنات

  • بسیار قوی – حدود 200 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است.
  • نصف وزن محصولات شیشه ای با ضخامت مشابه
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل جوی در فضای باز
  • عایق برق خوب
  • چاپ، رنگ آمیزی، چسباندن و چسباندن آسان
  • بدون بو و مزه، آن را برای کاربردهای غذایی مناسب می کند.
  • خم شدن، انحنا و برش آسان در محل
  • مقاومت بالا در برابر آتش
  • خواص کاهش صدا مشابه شیشه است.
پیش بینی نرخ رشد بازار پلی کربنات
پیش بینی نرخ رشد بازار پلی کربنات

تامین انواع ترموپلاستیک

وزن، استحکام کششی، انبساط حرارتی و مقاومت شیمیایی در انواع پلی کربنات باعث شده است. پلی کربنات با کاربرد های زیادی عرضه و به چرخه تامین وادر میشود. یکی دیگر از مزایای این ترموپلاستیک،‌ که اغلب نادیده گرفته شده، سهولت در تمیز کردن و نگهداری آنبا ثبت نام در سامانه تموک و ثبت عرضه به زنجیره تامین مواد و کالا بپیوندید. همچنین اگر متقاضی تامین این محصول هستید، می توانید با ثبت تقاضا از موتور جستجوی تموک کمک بگیرید. است. مقاومت بالای پلی کربنات ها باعث شده در شرایط محیطی مختلف کیفیت خود را حفظ کنند. شما با استفاده از یک پارچه نرم یا اسفنج با آب گرم میتوانید هرگونه مواد سطحی، شن و کثیفی را بشویید. همچنین می توانید از یک پارچه میکروفیبر نرم یا اسفنج غیر ساینده برای شستشوی ملایم با صابون رقیق شده یا مواد شوینده استفاده کنید. برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های آب، لعاب را با یک چوب گل‌دار یا اسفنج مرطوب کاملاً خشک کنید. سعی کنید از پاک کننده های ساینده و تمیز کردن در زیر نور مستقیم خورشید برای جلوگیری از ایجاد رگه اجتناب کنید.

تامین کنندگان انواع پلی کربنات در سامانه تموک

خرید و فروش انواع پلی کربنات از فروشگاه های اینترنتی میتواند برای تأمین کنندگان و همچنین خریداران چالش برانگیز باشد. سامانه تموک با هدف معرفی عرضه کنندگان و تقاضا دهندگان به یکدیگر، این امکان را برای خرید و فروش ورق پلی کربنات فراهم کرده است. شما می توانید این محصول را از سامانه تموک بطور مستقیم از تولید کننده سفارش بدهید. بدلیل نوسانات قیمتی برای اطلاع از قیمت روز این محصولات در سامانه تموک می توانید با تولید کننده از روش‌های مختلف ارتباطی در تماس باشید.

کاربرد ورق های پلی کربنات

  • سرپناه اتوبوس، باجه تلفن و سایبان، شیشه های امنیتی و ایمنی و سایبان.
  • یراق آلات معماری (مانند ورق سقف، نورگیر، عایق الکتریکی، پوشش چراغ های خیابان و روکش راهروها)
  • عینک محافظ، شیشه جلو موتور سیکلت و گیره، سپر ضد شورش، سپر ایمنی و گیره ایمنی. صنعتی (به عنوان مثال لعاب، فضای داخلی هواپیما، پانل های مشاهده در ماشین های خودکار، پنجره های قطار و حتی ظروف نگهداری مواد غذایی)
  • صفحه‌های ایمنی، محافظ‌ها/صفحه‌های عطسه، محافظ‌ها/صفحه‌های ضدسرفه. محافظ‌های اسپلش، پارتیشن‌های شفاف، محافظ‌های ضد/صفحه نمایش و محافظ‌های صورت.

ویژگی های دیگری از ورق های پلی کربنات را در اینجا بخوانید.

 کابرد پلی کربنات

عرضه پلی کرنبات، کاربردی ترین ورق پلاستیک سخت

امکانات ورق های پلی کربنات عملا نامحدود است. برخی از رایج ترین کاربردهای پلی کربنات عبارتند از درهای کابینت، تلفن های همراه، میزهای جلو، لنزهای عینک، و استفاده در گلخانه ها است. همچنین در قاب های نور، حفاظ ماشین آلات، جداکننده های اداری، مهدکودک های گیاهی، گیره های محافظ، سپر ضد شورش، محفظه استخر و … نیز کاربرد دارد. پلی کربنات مقاوم در برابر سایش را برای مناطق پرتردد و کاربردهای بیرونی نیز ارائه میشود. این ورق پلاستیک سخت در رنگ‌های متفاوتی موجود است. از جمله رنگ‌های پر کاربرد خاکستری شفاف، شفاف و سفید علامت دار هستند.

خرید پنل های سفارشی و آماده

با در دست داشتن عرض، طول و مقدار پنل مورد نیاز برای ساخت راهروهای سرپوشیده، حفاظ ماشین، نورگیرها و … ، سازه خود را سفارش دهید. پردازش خرید های کوچک‌تر ممکن است یک تا دو روز کاری طول بکشد. یا می‌توانید به یکی از مکان‌های فروشگاه تامین کنندگان مراجعه کنید تا پنل پلی کربنات سفارشی را در مدت پنج دقیقه یا کمتر از ابتدا تا انتها دریافت کنید. پنل های رایانه شخصی با لبه‌های گرد، گوشه‌های شعاع یا سوراخ‌ها قابل سفارشی سازی هستند. از لحاظ دوام یا زیبایی، خرید پنل های سفارشی و آماده می توانند در زمان، هزینه و کارایی شما صرفه جویی کنند. در عین حال خطر آسیب در هنگام نصب پنل ها را کاهش دهند. تامین کنندگان با سال ها تجربه در تولید و عرضه پلاستیک سخت با کیفیت بالا، به شما در یافتن مواد مورد نیاز برای تکمیل هر پروژه نصب پنل های پلی کربنات کمک میکنند.

خرید پنل پلی کربنات سفارشی و آماده
 پنل پلی کربنات سفارشی و آماده

قیمت روز ورق پلی کربنات

قیمت پلی کربنات با توجه به تغییرات قیمت جهانی مواد اولیه دائما در نوسان می باشد. درحالیکه تقاضا برای خرید ورق های پلی کربنات روندی افزایشی پیش رو دارد. شما می توانید در سامانه تموک بیزینس ارتباط مستقیم با تامین کننده انواع ترموپلاستیک با کیفیت مناسب و در طرحهای متنوع داشته باشید.

تامین کنندگان پلی کربنات در جهان

در نقشه بالا مشخص شده، کشور ما در گروه کشورهایی که نرخ رشد بالایی در تامین این کالا تا سال 2027 دارند، قرار دارد.

شما نیز اگر تامین کننده پلی کربنات هستید، می توانید با ثبت نام در سامانه تموک بیزینس و ثبت عرضه به زنجیره تامین مواد و کالا بپیوندید. همچنین اگر متقاضی تامین این محصول هستید، می توانید با ثبت تقاضا از موتور جستجوی تموک کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

مطالبی که نباید از دست بدهید